dag 2 (de echte dag 2)

13 augustus 2014 - Enzklösterle, Duitsland

Zo, wat een heerlijke nacht heb ik gehad. Waarschijnlijk door het stromende beekje het gesnurk van Julia niet gehoord.
Lekker uitgeslapen en pas rond half negen opgestaan.
Geen koffie, geen brood dus met Luuk naar het dorpje. Lekkere broodjes gehaald en bij het kruideniertje koffie en eieren. Terug naar de tent . Julia was al water aan het koken dus de koffie kon snel gezet worden.
Lekker ontbeten. Daarna afwassen en op naar de supermarkt want ook vanavond moet er weer gegeten worden. Deze ligt zo'n 7 km buiten Enzklosterle maar toch snel gevonden. Een prima supermarkt, niet groot maar voldoende.
Even wat ingeslagen en terug naar de tent. Geluncht en daarna de wandelschoenen aan. Het is een mooie dag dus maar even een stukje wandelen. Prachtige wandeling door de bossen, bij de hertenweide uitgekomen en weer terug naar de tent. Toch nog een wandelingetje van ruim 6.5 km. ( Dank aan de GPS).
Op de camping aangekomen even lekker rusten; Luuk in z'n eigen tent, Julia in een stoel slapen, Nika met haar vriendje Daniel spelen en ik ook in een stoel; beetje internetten, Jan Jans gelezen.
De aardappelen zijn geschild, Julia en Luuk hebben getafeltennisd (zie badje) Nika heeft waterballonnen gevuld. Ik ga de aardappelen maar koken want we gaan stampot sla eten met een lekker stukkie vlees erbij! Wat zal het lekkerst smaken?
En het heeft lekker gesmaakt. Luuk en Nika zo afwassen, Julia zet koffie en ik ben zaggerijnig want ze willen gaan kanoën. Mooi niet dus!!

1. Gerard van Dommelen:
    14 augustus 2014
    Mooi niet dus? Gaaf toch, kanoën....